12.09.2018 Наука

Големо откритие: Пронајдена планета двапати поголема од Земјата?

Студентката Мерин Петерсон од Универзитетот во Монтреал не ни помислила какво откритие ја чека во првата година од студиите по физика. Таа открила нова егзопланета.

Петерсон и нејзините колеги пронашле планети работејќи заедно со професорот Бјорн Бенеке.

Оваа студентка зела податоци од телескопот „Кеплер“ на НАСА и ги поставила во програма смислена да помогне за идентификација на потенцијални егзопланети.

- Тоа не е како да бараш игла в сено, туку како да бараш нешто што не е таму. Сфативме дека има нешто таму кога видовме дека нешто ја блокира светлината на ѕвездата - вели таа.

земја
Фото: Thinkstock

Постојат многу егзопланети со иста големина - многу се наоѓаат во Млечниот Пат и нивната орбита околу ѕвездата е слична на Wolf503b.

Со оглед на тоа што во нашиот Сончев Систем нема планети со таа големина, астрономите не биле сигурни дали Wolf503b била направена од гас или карпи.

- Беше многу возбудливо. Мојот ментор вели дека ова е моја планета бидејќи јас го пишував трудот, но јас сметам дека станува збор за тимска работа - вели Петерсон.

Wolf503b, новата егзопланета, е двапати поголема од Земјата. Оддалечена е од Земјата 145 светлосни години и се наоѓа во констелацијата Девица.