X
 15.11.2021 Образование

Учениците ќе решаваат реални проблеми, вели авторката на првиот дигитален учебник по математика

Секој ученик има можност да напредува според своето индивидуално темпо, што овој учебник го прави современ и отворен. Доколку се најдат државни механизми за поддршка, отпорот кон дигитално образование ќе биде сѐ помал, а сѐ повеќе ќе се зборува за придобивките од него, вели проф. д-р Татјана Атанасова-Пачемска

Првиот дигитален учебник по математика за четврто одделение ќе им даде можност на младите математичари „да излезат“ од училницата, на пазар, на градилиште, во ресторан, на патување, да креираат или симулираат реални проблеми во чие решавање ќе применуваат математички постапки кои се предмет на совладување низ содржините за учење.

Вака проф. д-р Татјана Атанасова-Пачемска, редовен професор по математика и методика на Универзитетот „Гоце Делчев“ во Штип, како еден од авторите на првиот дигитален учебник по математика за четврто одделение, го објаснува процесот на создавање и примена на овој учебник. Веќе два месеца учениците од четврто одделение учат од дигитални учебници преку своите компјутери, мобилни, таблети, согласно новата Концепција за образование.
Професорката вели дека изработката на содржините за предметот математика за четврто одделение, согласно новата наставна програма, претставувала предизвик за авторскиот тим да внесе иновација во приодите за учење математика.

Прочитајте повеќе на Деца.мк

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Образование