X
 24.09.2020 Образование

Универзитетите им станаа клиенти на инфлуенсерите

Инфлуенсерите станаа значаен дел од маркетинг-индустријата во последните години, но многумина не се среќни поради тоа. Најголем дел од критиките се однесуваат на нереалистичноста што се промовира од страна на многу инфлуенсери.

Но и тоа не ги спречило британските универзитети да ги користат услугите на инфлуенсерите. А често тие инфлуенсери воопшто не студирале на универзитетите за да ги промовираат.

Неодамна моделот и инфлуенсерка Амбар Дрискол го промовирала Универзитетот во Хал на „Инстаграм“, иако таа студирала на Универзитетот во Ексетер, на спротивниот крај од Велика Британија. Дрискол добила многу критики за објавата.

View this post on Instagram

AD |Throwback to my university graduation last year 💃👩‍🎓 It feels so weird that my whole university experience is now over. I remember being so terrified on my A level results day - I can’t believe that was 4 years ago now! Results day is a very stressful time for most people, especially if you didn’t quite get the results you were hoping for. Going through clearing is something that most people try to avoid, BUT it can be a positive experience!. You might end up where you are meant to be eventually. Students who have gone to @universityofhull Clearing have said that this was the moment that made them. Life often doesn’t follow the plans we make for ourselves, but I do believe that things happen for a reason. If you find yourself in Clearing this results day, take comfort in the fact that you could still end up at a great place like Hull - they’ve pledged to be completely carbon neutral by 2027, and have partnered with Team GB to find the extraordinary in everyone. Good luck this results day - and remember you’ll end up exactly where you need to be 🌟 #momentsthatmakeus #choosehull #wearehull #clearing2020 #resultsday2020

A post shared by Ambar Miraaj Driscoll (@ambardriscoll) on



Таа не е единствената што соработува со универзитет. Впрочем, ваквите соработки стануваат сè почести. Според Бенедикт Холмс, поранешен заменик-директор на студентската служба на Универзитетот „Дурам“, инфлуенсерите може да имаат мешано влијание врз идните студенти. Тие може да бидат охрабрувачки, но има проблем и со нереалните очекувања.

Овие нереални очекувања стануваат поизразени кога инфлуенсерите промовираат универзитети на кои не студирале. Едно е да се промовира производ што не сте го промовирале, но друго е да се промовира одлука што го менува животот.


Фото: Pixabay

Ова го отвора прашањето дали соработката помеѓу инфлуенсерите и универзитетите треба да се смета за едноставна финансиска соработка како соработката со другите брендови.

Блогерката и инфлуенсерка Грејс Би тврди дека овие партнерства сепак треба да се третираат исто како сите други бидејќи британските универзитети се бизниси. Освен тоа, повеќе инфлуенсери објаснуваат дека не прифаќаат соработки со брендови што самите не би ги користеле.

Автор: Емили-Џејн Хип
Извор: vice.com 

Подготвил: Драгана Петрушевска

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Образование