X
 29.06.2022 Живот

Работи 2 часа дневно, а заработува 7.500 евра месечно

Си-ен-би-си ја пренесува приказната на 24-годишна девојка која ја изгубила работата за време на пандемијата, како и многумина. Таа била отпуштена од работното место келнерка, што излегува дека била значајна пресвртница во нејзиниот живот.

Потоа Шенон Смит почнала да работи како фитнес-тренер онлајн, а водењето бизнис барало 10-часовен работен ден, каде што заработувала од 1.000 до 2.000 долари месечно.

- Така, во јули 2021 година решив да ги свртам работите. Имав претприемачко искуство и почнав да ги користам моите профили на „Тик-ток“ и „Инстаграм“ за да поставувам алатки за градење богатство и онлајн програми. До октомври, бизнисот веќе беше во полн ек и имав повеќе од 40.000 следбеници на „Тик-ток“. Оттогаш заработувам околу 8.000 долари (околу 7.466 евра) месечно во пасивен приход, преку провизија од моите поврзани објави, вклучувајќи ги и оние неколкумесечни стари и периодични претплати на моите образовни програми - вели Смит.

Како што понатаму наведува, ѝ се допаѓа што сега работи само два часа дневно, а најмногу објавува на социјалните мрежи.

- Кога луѓето ме прашуваат како можат да создадат пасивна работа која генерира приходи, им велам дека на почетокот не е лесно, но долгорочно се исплати.

Таа споделува неколку корисни совети за да испробаат сличен предизвик.

Најпрво советува автоматизирање на вашиот бизнис, што значи создавање производ кој бара ограничено одржување. Исто така, го истакнува автоматското генерирање на продажни текови, како процес што го доживува клиентот пред да  купува. Клиентите прво ја наоѓаат на социјалните мрежи, а потоа поминуваат низ нејзиниот продажен тек: се регистрираат на нејзината листа со е-пошти, каде што им се испраќаат понуди за производи.

Друг совет е да не се обидувате да измислите топла вода.

- Гледам многу луѓе кои премногу се обидуваат да смислат нешто сосема ново за да го стават својот бизнис на социјалните мрежи во центарот на вниманието. Но, откако добив 109.100 следбеници на „Тик-ток“, научив дека клучот за ширење вирални содржини и растечката публика е да проучувам што функционира за другите. Се разбира, сакате да бидете оригинални, но треба да објавувате содржини што луѓето веќе ги сметаат за интересни - вели Шенон.

Трет совет што таа го дава е фокусирање на решавање на проблемите. Таа вели дека главната цел на секој бизнис е да продава производи или услуги.

- Но, на крајот на краиштата, никој не се грижи за тоа што го продавате - луѓето се грижат за нивните цели, нивните соништа и нивните проблеми. Сакате индиректно да го пласирате вашиот производ на начин кој нагласува како тој може да помогне да се задоволат потребите на вашата публика, односно дека можете да им помогнете да ја постигнат својата цел - вели Шенон.

Исто така, важно е да се поврзете со вашата публика.

- Индивидуалните објави на „Инстаграм“ и „Тик-ток“ се одлични за забава на вашата публика, но невозможно е да ве запознаат преку нив. Важно е да имате врска со вашата публика за да ве запознаат. Работам директно со публиката одговарајќи на коментари или пораки.

Извор: Biznis.telegraf.rs
Фото: Freepik
Подготвил: Тамара Гроздановски

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Живот