Оглас за вработување во Моментис
Консултантска компанија која нуди решенија за трансформациски промени кај поединци и компании, има потреба од:
Оперативен Менаџер
Опис на работните обврски
• Делува согласно претходно зацртани и утврдени цели на фирмата
• Планира, организира и имплементира административни работни задачи
• Води грижа и континуирана комуникација со клиенти
• Поттикнува нови и гради долгорочни деловни врски
• Асистира при организација на активности и настани
• Контролира и спроведува комуникациски план на компанијата
Потребни квалификации
• Универзитетска диплома по можност во областа на Менаџмент и Бизнис администрација или Развој на човечки ресурси
• Одлични продажни и комуникациски вештини
• Претходно работно искуство (предност е искуство во согласност со описот на работните обврски)
• Активно познавање и диплома од завршени курсеви по англиски јазик и одлично познавање на српски јазик
• Висока компетентност при работа во MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) и познавање на графички програми: PS и Al
• Возачка дозвола Б категорија
Профил на личност
• Млад, енергичен и комуникативен
• Проактивен и креативен
• Ориентиран кон решенија, не кон проблеми
• Искрен и одговорен
• Поседува тимски дух, но и самостојност за индивидуално работење
Пријавување и информации на: info@momentis.mk
Ќе се разгледуваат само потполни документи (CV).