Стоби флипс и Факултети.мк со најпозитивен имиџ на брендот помеѓу студентите во Македонија

Стоби флипс и Факултети.мк со најпозитивен имиџ на брендот помеѓу студентите во Македонија



Студентите во Република Македонија за прв пат оваа година имаа можност да ги одберат своите омилени брендови, распоредени во вкупно 19 категории производи/услуги во истражувањето спроведено од страна на STUBRAND. Во 2015 година, од вкупно 291 брендови, за македонските студенти најпозитивен имиџ имаат брендовите Стоби флипс, Nescafe, Европа и www.fakulteti.mk, а најнегативен имиџ имаат брендовите ТВ Сител, Македонски железници, Канал 5 и Горско.

Прашалникот го одговорија вкупно 342 студенти одбрани по случаен избор од скоро сите градови во Република Македонија. Истиот беше достапен преку официјалната веб-страна (www.stubrand.com), Facebook страницата, како и преку банери и реклами на реномираните електронски медиуми.

Резултатите од истражувањето имаат голема вредност за многу компании. Имено, со мерење на имиџот на нивните брендови, тие добиваат сознанија и за степенот на задоволство, доверба и лојалност на студентите кон нив, изразена преку намерите за повторни купувања и позитивни усни препораки. Овие показатели, заедно со споредбата во однос на главните конкуренти, добиени директно од страна на новите генерации потрошувачи (на возраст од 18-27 години), се исклучително важни за креирање идни стратегии за репозиционирање на имиџот на брендовите, во насока на одржување на нивната краткорочна, но пред сѐ догорочна профитабилност.

Настанот за свечено доделување награди и промоција на најдобро-рангираните брендови ќе биде организиран од страна на STUBRAND до крајот на календарскава година.,Истиот ќе биде и одлична можност за вмрежување на најуспешните компании кои се сопственици на брендовите и најуспешните студенти, со двостран бенефит.

Националната Асоцијација на Престижни Академски Граѓани (НАПАГ) е лиценцирана да го реализира истражувањето на STUBRAND во 2015 година во Република Македонија.