Потребно е децата да научат да размислуваат креативно, а ние ги учиме спротивно

Потребно е децата да научат да размислуваат креативно, а ние ги учиме спротивно

Подготвил: Тамара Гроздановски

„Образованието не е збир на факти, туку начин на размислување“, вели професорот и теоретски физичар Лоренс Краус. „И затоа она што секогаш го мислам е дека основата на образованието не е одговор, туку прашање“.

 

test


Во ова видео интервју, Краус објаснува зошто е од витално значење за младите студенти да научат повеќе од само основните вештини. Тие треба да научат да решаваат секаков вид на проблеми кои ги нема на тестовите. Соодветната наставна програма може да се излече само преку мудроста на експертите. Токму затоа Краус ја поддржува идејата за американското „common core“. „Да се биде во можност да се знаат деталите за да се положи тестот не е исто со човек да биде во можност да разбере како да ги одговори тие прашања“.