АЛКАЛОИД АД Скопје објавува оглас за вработување

АЛКАЛОИД АД Скопје објавува оглас за вработување

Здравото човечко тело понекогаш буди повеќе од искрена восхит. За нас во АЛКАЛОИД, постојана инспирација и стремеж е да го заштитиме и да го зачуваме овој скапоцен подарок на природата. Осум децении со неуморна страст создаваме производи кои се синоним за врвен квалитет. Постојано инвестираме во нашиот сон за поздрав живот на секој поединец затоа што веруваме дека 

ЗДРАВЈЕТО Е ПРЕД СÈ... 

Доколку имате желба да бидете дел од тимот креативци и да ги остварите своите амбициии, доколку имате визија за својот личен успех, желба да покажете дека сте единствени, доколку сте посветени, лојални, креативни, насочени кон постигнување резултати и доколку размислувате долгорочно, а сè со цел заеднички да придонесеме за растот и за развојот на една од најуспешните компании во регионот, со внимание проследете го овој оглас.

АЛКАЛОИД АД СКОПЈЕ 
го објавува следното слободно работно место: 

1. ОЕ Корпоративни служби – Информатичка технологија и телекомуникации (IT&T)
1.1. Координатор за обезбедување квалитет и валидација на компјутерски системи – 1 (еден)

Потребни квалификации и вештини:
- ВСС: Пожелно е кандидатот да е со завршен Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство или Фармацевтски факултет, но прифалтиви се и кандидати со завршен факултет од техничките области (Машински факултет, Факултет за електротехника и информациски технологии, Технолошко-металуршки факултет и сл.)
- Минимум три години работно искуство во областа Обезбедување квалитет и имплементација на системи за квалитет и/или работно искуство со валидација на компјутерски системи.
- Предност е искуство на позиција Лице за обезбедување квалитет во фармацевтска или во слична индустрија со систем за квалитет.
- Работно искуство на проекти со комплексна документација.
- Предност е работно искуство и познавање на постапките за валидација и за водење документација за валидација на системи согласно со GMP и GAMP стандарди.
- Напредно познавање и користење Windows, MS Office и интернет-сервиси.
- Способност за тимска работа и високо развиени комуникациски вештини.
- Одлично познавање англиски јазик.
- Пожелно е поседување возачка дозвола од Б-категорија.

Цел и одговорност на работното место:
- Изработка и проверка на документи од системот за квалитет за одделот IТ&Т.
- Планирање и организирање валидација на компјутерскиот системи, согласно со GMP и GAMP стандарди.
- Изготвување протоколи за тестирање и за организирање тестирање на апликативни и на системски решенија.
- Организирање обуки и тренинзи за постоечки IТ-проекти и решенија, како и при имплементација на нови.
- Интерна комуникација со други оддели, особено со Одделот за обезбедување квалитет за услогласување на IТ-документација, согласно со регулаторните барања и со барањата на системот за квалитет.
- Учество во проверка на добавувачи на услуги од IТ-сегментот.
- Екстерна комуникација со консултанти за валидација на промени во постоечките сервиси, како и при имплементација на нови.
- Екстерна комуникација со проверувачи при надворешни ревизии врзани за IТ-сегментот.
- Ажурно и прецизно водење на документацијата за квалитет во рамките на одделот за IТ.
- Поддршка при тековни и при проектни активности, иницијативност за подобрување и за почитување на зададените рокови.

Работниот однос за позицијата се заснова на определено време од 6 (шест) месеци, со можност за продолжување на договорот на неопределено време.
Дневното работно време на оваа позиција е 8 часа, со почеток од 7:30 до 15:30 часот. Неделното работно време е од понеделник до петок.
Предвидената основна месечна нето-плата за позицијата е од 26 565 до 38 115 МКД, во зависност од работното искуство на кандидатот.

Писмото за мотивација, кратката биографија со фотографија, копијата од уверението за завршеното потребно образование, копијата од сертификати и од дипломи да се достават на следната електронска пошта:
career@alkaloid.com.mk
со назнака: „За оглас – Координатор за обезбедување квалитет и валидација на компјутерски системи“.

При изборот на најповолен кандидат ќе биде спроведен процес на селекција, проследен со тестирања и со интервјуа.

Само кандидатите кои ќе достават комплетна документација и кои ги исполнуваат бараните услови наведени во огласот ќе бидат вклучени во процесот на селекција и ќе бидат соодветно известувани за неговиот тек.

Огласот трае 5 (пет) работни дена од денот на неговото објавување.
Изборот на најдобрите кандидати ќе биде извршен во рок од 45, 90 или од 120 дена од завршување на рокот за пријавување, а во зависност од бројот на пријавените кандидати, согласно со членот 23 од Законот за работни односи.