Микросам Прилеп АД е единствена компанија во регионот, која се занимава со производство на високо квалитетна опрема за композитни материјали со современи и иновативни решенија и истата има потреба од нов стручен кадар и тоа:
СОВЕТНИК ЗА ПРОДАЖБА – 2 работни места
Основни одговорности и задачи:
• Прибирање на порачки од потенцијални/постоечки купувачи/клиенти
• Изработка и испраќање на документи (понуди, спецификации, договори и сл.) до купувачи/клиенти
• Контактирање со купувачи/клиенти во однос на тековните проекти
• Давање на општи и специфични информации на потенцијалните/постоечките купувачи/клиенти за карактеристиките на производите/услугите на Работодавачот
• Известување за намерите на купувачите/клиентите и нивните барања до производителите/Работодавачот
• Посета на купувачи/клиенти
• Стручна поддршка на саеми, конференции и семинари
Квалификации и компетенции:
• Завршено високо образование: (правен факултет, економски факултет или некој од техничките факултети)
• Задолжително познавање на некој од светски познатите јазици
• Познавање на MS Office
• Одлични комуникациски способности
• Организираност и одговорност кон доверените работни задачи
• Способност за самостојна и тимска работа
• Посветеност, лојалност и дискреција
• Со и без работно искуство
Што нудиме?
• Одлични услови за работа во креативна средина со амбициозен и професионален тим
• Континуирана обука од меѓународно признаени кадри и можност за напредување;
• Можност за учество на меѓународни проекти
• Слобода за креативно размислување и идеи
• Дневното работно време е 8 часа, од 08:00 до 17:00 часот (пауза од 12:30 до 13:30 часот)
• Неделното работно време е 40 часа, од понеделник до петок
• Можност за користење на организиран превоз и исхрана
САМОСТОЕН РЕФЕРЕНТ ЗА НАБАВКА - 1 работно место
Основни одговорности и задачи:
• Преговарање и потпишување на договори за набавка на опрема, суровини и производи и испорака на материјали за други претпријатија и набавка на стока
• Изработка и испраќање на документи (порачки, спецификации, договори и сл.) до добавувачи
• Прибирање информации за барањата и залихите, одредување на количината и квалитетот на нарачката, трошоците, датумот на испорака и други услови на договорот
• креирање на порачки во рамки на постоечки сметководствен систем
• Контактирање со добавувачи во однос на тековните проекти
• Посета на добавувачи
• Стручна поддршка на саеми, конференции и семинари
Квалификации и компетенции:
• Завршено високо образование: (правен факултет, економски факултет или некој од техничките факултети)
• Задолжително познавање на некој од светски познатите јазици
• Познавање на MS Office
• Одлични комуникациски способности
• Организираност и одговорност кон доверените работни задачи
• Способност за самостојна и тимска работа
• Посветеност, лојалност и дискреција
• Со и без работно искуство
Што нудиме?
• Одлични услови за работа во креативна средина со амбициозен и професионален тим
• Континуирана обука од меѓународно признаени кадри и можност за напредување;
• Можност за учество на меѓународни проекти
• Слобода за креативно размислување и идеи
• Дневното работно време е 8 часа, од 08:00 до 17:00 часот (пауза од 12:30 до 13:30 часот)
• Неделното работно време е 40 часа, од понеделник до петок
• Можност за користење на организиран превоз и исхрана
Доколку сметате дека ги исполнувате наведените услови и сте заинтересирани за нови предизвици и постојан развој на Вашата кариера, испратете Ваша кратка биографија (CV) и мотивационо писмо на следната email адреса: info@mikrosam.com, со ЗАДОЛЖИТЕЛНО НАЗНАЧУВАЊЕ НА РАБОТНОТО МЕСТО за кое аплицирате.
Рокот за пријавување е до 01.09.2017г..