РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА
АГЕНЦИЈА ЗА АДМИНИСТРАЦИЈА
Врз основа на член 35 од Закон за административни службеници („Службен весник на Република Македонија, бр. 27/14, 199/14, 48/15, 154/15, 5/16, 142/16 и 11/18) и Уредбата за спроведување на постапката за вработување на административни службеници („Службен весник на Република Македонија, бр. 27/18), a во врска со член 20г од Закон за вработени во јавен сектор („Службен весник на Република Македонија, бр. 27/1 4, 1 99/1 4 и 27/1 6) и Правилникот за задолжителните елементи на јавниот оглас за пополнување на работно место во јавниот сектор преку вработување и пријавата за вработување, како и формата, содржината и начинот на водење на регистарот на лица кои дале лажни податоци при вработување во јавен сектор („Службен весник на Република Македонија, бр. 34/15), Агенцијата за администрација објавува
ЈАВЕН ОГЛАС БРОЈ - 05/2018
за вработување на 1 државни службеници од Група I, подгрупа I во „Државен просветен инспекторат" за следните работни места:
1. ИНС0101В01001 Советник државен просветен инслектор за инспекциски надзор и оценување на квалитетот во воспитнообразовни институции во скопски и североисточен плански регион, Одделение за инслекциски надзор и оценување на квалитетот во предучилишно, основно, средно, постсредно образование и образование во специјализирани воспитнообразовни установи во скопски и североисточен плански регион 1 извршител(и)
Општи услови:
- да е државјанин на Република Македонија,
-активно да го користи македонскиот јазик,
- да е полнолетен, да има општа здравствена способност за работното место,
- со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови:
- ниво на квапификациите VI A според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмапку 300 кредити според ЕКТС илизавршен VII/1 степен, Образование на наставници, со здобиена педагошкопсихолошка методска подготовка
- има 5 години работно искуство во воспитнообразовна установа верифицирана од МОН
Општи работни компетенции:
- решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
-учење иразвој
- комуникација
- остварување резултати
- работење со други/тимска работа стратешка свест
- ориентираност кон странките/засегнати страни и
- финансиско управување
Посебни работни компетенции:
- да поседува меѓународно признат сертификат за работа со компјутерски програми за канцелариско работење, и тоа еден од следниве: 1) Certiport: IC3 GS4 Кеу Applications - положен; 2) Microsoft: МОЅ Word ili МОЅ Exceli положен или 3) ECDL: Соге положен активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски) поседување на меѓународно признат сертификат издаден од официјапен европски тестатор, член на здружението ALTE на европски тестатори на А2 (А2) нивото на ЦЕФР (CEFR), односно КЕТ, ИЕЛТС со максимум 3 поени, БУЛАТС, или ТОЕФЕЛ ПБТ најмалку 400 бода, ТОЕФЕЛЦБТ најмалку 95 бода, или ТОЕФЕЛ ИБТ најмалку 30 бода, или ДЕЛФ, ТЦФ, ТЕФ, или Гете сертификат
- има лиценца за инспектор од областа на надлежноста на инспекциската служба има добиено позитивно мислење за соодветност за работното место преку полагање на психолошки тест и тест за интегритет
Распоред на работно време:
- Работни денови понеделник петок
- Работни часови неделно 40
- Работно време од 08:30 до 16:30
Паричен нето износ на плата: 25. 006, 00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се Македонец(ка) 1.
Условите наведени во огласот, кандидатите треба да ги исполнуваат во моментот на пријавувањето во електронска форма преку корисничкиот профил креиран на интернет страницата на Агенцијата за администрација.
Рокот за пријавување изнесува 15 денови, сметано од денот на објавувањето на огласот. По истекот на рокот за пријавување, огласот ќе биде отстранет од интернет страницата на Агенцијата.
Кандидатите се должни пријавата да ја пополнат во целост, прецизно и со точни податоци. Пријавените кандидати на јавниот оглас, ќе бидат известени за времето и местото на одржување на секоја следна фаза од постапката за селекција на административен службеник, на интернет страницата на Агенцијата за администрација.
Фаза 1 - административна селекција се спроведува во рок од 1 5 дена од завршувањето на објавениот оглас.
Фаза 2 - испит за административен службеник се спроведува во рок кој не може да биде пократок од 10, a подолг од 30 дена од завршувањето на фаза 1 и истата се снима и емитува во живо на интернет страницата на Агенција за администрација.
Фаза 3 проверка на веродостојност на докази и интервЈу се слроведува во рок од 10 дена од завршување на фаза 2.
Дополнителни информации за огласот' НАПОМЕНА - Во делот на посебните работни компентениуил, a ко\ се однеоува на меѓЈнародниот признат сертификат за познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија, ќе се смета како потребен доказ за прикачување кон пријавата, но истиот нема да се бодува.