X
 01.12.2022 Живот

„Хајнекен“ со новата кампања застанува против културата на прекумерно работење

Како што линијата помеѓу професионалниот и приватниот живот станува сѐ побледа, така полемиката за важноста на доброто балансирање помеѓу нив сѐ повеќе се разгорува.

Затоа „Хајнекен“, како водечки пивски бренд и општествено одговорна компанија, се вклучи во овој разговор и застана против нормализирање на културата на прекумерно работење, презентирајќи го своето решение преку „сатиричен“ изум, со напредна технологија.

Неговото име е Затворачот, кој всушност е (не)обичен отворач за пиво и кога се користи за она за што е наменет, ги исклучува сите дигитални уреди во негова близина и испраќа јасна порака дека е време да го затвориш работниот ден и да се посветиш на себе и на блиските.

За да го видите Затворачот во акција, погледнете го видеото за оваа кампања и не заборавајте да балансирате!


(Комерцијална објава)

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Живот