Httpool се ребрендира во Aleph за да го зајакне меѓународниот развој на огласувачите и брендовите

Httpool се ребрендира во Aleph за да го зајакне меѓународниот развој на огласувачите и брендовите

Aleph Group, Inc., екосистем од локални дигитални експерти и технолошки потпомогнати решенија, ја започнува својата „One Brand“ иницијатива обединувајќи ги своите уникатни брендови, заедно со Httpool на Aleph - под заедничко име Aleph.

Aleph, познат по своето динамично дигитално огласување и технолошки водени решенија, со задоволство ви го најавува проширувањето на својата „One Brand“ иницијатива на Балканот. Овој стратешки потег е дел од посветеноста на Aleph за обединување на своите глобални брендови, поттикнувајќи го меѓународниот раст и зајакнувањето на партнерствата со индустриските гиганти како Microsoft и Pinterest, меѓу другите значајни платформи.

Проширување на присутноста базирана на цврсти темели:

Httpool на Aleph е присутен на пазарот повеќе од 20 години како лидер во индустријата за медиумско претставување, градејќи го својот кредибилитет преку одржување на партнерски односи низ повеќе декади, а сега, преку „One Brand” иницијативата на Aleph која веќе доби глобален карактер, Httpool на Aleph, постапно станува Aleph и ќе продолжи да го шири своето и онака јако присуство во регионот, и да го зајакне своето место нудејќи им на постојните и нови клиенти повеќе можности да го освојат целниот пазар, но и да се прошират на нови пазари во Европа и светот. Иницијативата е осмислена да задоволи различни економски можности на 12. пазари во регионот. Компанијата неодамна обзнани за соработката со Microsoft, Pinterest и други, образложувајќи ја својата посветеност во обезбедувањето иновативни решенија за огласување, локална поддршка за агенциите и огласувачите и за можноста да се приспособат на побарувањата на различните пазари.

Идно докажување преку разноликост:

Балканското разнолико економско сценарио нуди уникатни предизвици и можности. Регионалната стратегија на Aleph се фокусира на разновидност, уверувајќи во флексибилност и приспособување во оваа динамична средина. „One Brand“ иницијативата не е само ребрендирање, туку и чекор напред кон можноста флексибилната мрежа на Aleph да им даде неспоредливо поголем пристап до нов, глобален аудиториум, а во меѓувреме и нови бизнис-можности на локалните огласувачи и брендовите.

Придобивки за локалните пазари:

Во рамките на Aleph како еден бренд, нашите партнери на Балканот ќе имаат придобивки од глобалното искуство на Aleph за дигитално огласување, подобра соработка кога се насочуваат и шират на нови пазари и пристап до поширока понуда на услуги, како што е Aleph Payments, услугите за прекугранични плаќања на компанијата и услугите за одложено плаќање. Со овој иновативен пристап, Aleph ја поедноставува сложеноста на фактурирањето во многу национални валути низ регионот.
Оваа иницијатива ќе му помогне на Aleph да го надгради видливиот напредок, направен неодамна. Од 2021 групацијата се прошири од 90 на повеќе од 130 пазари, сега, распространети на пет континенти; опслужувајќи повеќе од 45 партнери со посветен тим на дигитални експерти низ светот. Преку својот глобален досег, локалното познавање и приспособливи решенија, Aleph им помага на клиентите да влезат на нови пазари на економичен начин и со намален ризик што го придружува меѓународното ширење на компаниите.

Едукација и економски раст:


Клучен дел од стратегијата на Aleph е Digital Ad Expert иницијативата, едукациска платформа чија цел е да создаде економски можности преку дигиталното огласување. Со речиси 600.000 активни корисници и над 75.000 сертифицирани студенти низ светот, посветени сме на усовршување на уште милиони до 2029, во согласност со целите на Светската коалиција за едукација на УНЕСКО. Овој образовен обид ја нагласува визијата на Aleph за помагање на економскиот и професионален развој во областа на дигиталното огласување.

Обединета иднина:


- Иницијативата „One Brand“ е повеќе од стратегија за ребрендирање; тоа е декларација за нашиот иновативен дух и посветеност за професионалниот развој на нашите партнери и клиенти на Балканот. Поставуваме основа за иднината, каде што нашата стручност на глобално ниво и локалните познавања ќе се соединат во создавање најдобра вредност и можност за напредок во регионот - рече Јане Бајалџиев, управител на Aleph во Република Северна Македонија.



За Aleph

Aleph е динамична мрежа на глобални дигитални експерти и технолошки водени решенија, што овозможува пораст на дигиталниот екосистем. Поврзуваме илјадници огласувачи со милијарди корисници и создаваме пазари со цел пораст на локалните бизниси. Aleph е активен во повеќе од 130 земји во развој и им помага на огласувачите да се поврзат со корисниците на повеќе од 45 водечки светски дигитални платформи, како што се: TikTok, X (претходно Twitter), Snap, Spotify, Uber, Meta, Microsoft, Twitch и Google.

Градиме и обезбедуваме сопствени технологии со локални решенија, нудејќи локални експертски тимови за индустријата и платформите, како и Digital Ad Expert иницијатива, преку социјалните мрежи, што за секого овозможува бесплатна едукација за дигитално огласување. Нашата најнова опција, Aleph Payments, овозможува меѓународни плаќања и кредитни линии за земјите во развој со можности за плаќање од крај до крај, со цел да се допре до потрошувачите на водечките дигитални платформи во светот. Со овие решенија го прошируваме пристапот до дигиталниот екосистем и работиме кон нашата цел, а тоа е единствен глобален дигитален пазар.

Aleph беше оформен во 2005 и сѐ уште е предводен од својот CEO, Gaston Taratuta, EY претприемач на годината 2022, со визија да ја забрза глобалниот економски премин од офлајн до онлајн и да го придвижи долгорочен економски пораст. Пристапот на Aleph е досега исклучително успешен. Во последниве години, Групацијата надмина број на повеќе од 1.500 вработени во 65+ канцеларии и да обезбеди инвестиција од институционални партнери, вклучувајќи ги: CVC Partners, Mercado Libre, Sony, Twitter и Snap.

(Комерцијална објава)