„Андроид“ го прегази „ајфон“ во последната година

„Андроид“ го прегази „ајфон“ во последната година

Подготвил: Маја Пероска

Лектор: Ивана Кузманоска

Неодамнешните податоци од „Консумер интелиџенс рисрч партнерс“, (ЦИРП) даваат загрижувачка слика за „ајфонот“ на „Епл“ во САД. Извештајот укажува на значителен пад во активацијата на „ајфони“, со што пазарниот удел на „Епл“ се вратил на нивоата што последен пат биле забележани пред шест години.

Најновиот извештај на ЦИРП открива значителна промена во пејзажот на паметните телефони. Додека активациите на „ајфон“ на „Епл“ биле високи 40% во првите два квартали од 2023 година, оттогаш паднале на 33% во првиот квартал од 2024 година. Ова значи дека уредите со „Андроид“ сега се одговорни за огромни 67% од новите активации на паметни телефони во САД. Вакви бројки за „Епл“ не се забележани од 2017 година!

Се верува дека неколку фактори придонесуваат за овој пад на активацијата на „ајфон“. ЦИРП сугерира дека фокусот на „Епл“ на подобрување на квалитетот на „ајфон“, иако е за пофалба, можеби не се совпаѓа со воведувањето привлечни нови функции. Овој недостиг на иновации може да ги одврати потенцијалните купувачи од надградба на најновите модели на „ајфон“.

Дополнително, се чини дека транспарентноста на плановите за купување телефони одиграла улога во трендот. Многу потрошувачи сега се повеќе информирани за реалните трошоци и избираат да ги задржат своите сегашни уреди подолго, со што се одложува циклусот на надградба. Интересно, се чини дека овој тренд позначајно ги погодил корисниците на „ајфон“ отколку оние со „Андроид“.

Компанијата можеби ќе треба да ја преиспита својата стратегија за да го врати изгубениот пазар.

Извор: bajtbox.com

Фото: Freepik