Кинеските технолошки гиганти се насочени кон пазарот на играчки со вештачка интелигенција
Во Кина се појавува нов бран на технолошки ентузијазам кој ги спојува световите на забавата и софистицираната вештачка интелигенција. Со развојот на сè понапредни „паметни“ играчки и интерактивни роботи, домашните технолошки гиганти како „Хуавеј технологии“, ЈД.ком“ и „УБТек“ активно го поттикнуваат секторот, кој би можел да вреди милијарди долари до крајот на деценијата.
Овој феномен не е само производ на побарувачката за играчки, туку претставува многу поширок технолошки и деловен тренд што ја влече индустријата на глобалната сцена.
Кинеската компанија „Хуавеј“ неодамна ја лансира својата играчка со вештачка интелигенција „Смарт Хана“, кадифена интерактивна играчка што користи препознавање на движење, гласовни команди и допир за интеракција со корисникот. Во првата недела биле продадени повеќе од 10.000 единици, што јасно покажува дека пазарот на потенцијални купувачи научил да ја цени „паметната“ забава што овозможува многу повеќе од пасивно играње.
Уредот се интегрира со екосистемот на „Хуавеј“ и го користи нивниот гласовен асистент „Шаои“, овозможувајќи поприроден разговор со корисникот отколку претходно.
Според проценките на истражувачите на пазарот, глобалниот пазар на играчки со вештачка интелигенција би можел да достигне вредност од 60 милијарди долари до 2033 година, што е драматичен скок од околу 18 милијарди долари во 2024 година. Кинескиот пазар особено се издвојува бидејќи минатата година вредеше околу 3,5 милијарди долари и расте многу побрзо од традиционалниот сектор за играчки.
Стратегиите на големите кинески технолошки компании во оваа област не вклучуваат само едноставни играчки, туку и холограми, агенти на вештачка интелигенција и роботи што зборуваат и кои можат да понудат емоционална поддршка, или помош во учењето при контакт со луѓе.
Паметните играчки и роботите со вештачка интелигенција на Кина веќе не се само нишка на модната индустрија. Тие претставуваат рана фаза на многу поширок концепт во кој вештачката интелигенција се движи од индустриски и деловни апликации кон домовите и секојдневните интеракции на потрошувачите низ светот.
Извор:
benchmark.rs
Фото: YouTube screenshot