ОПИС НА РАБОТНОТО МЕСТО:
Административниот асистент ги организира и надгледува сите административни активности поврзани со менаџментот и високоаручниот кадар со цел да се олесни непреченото функционирање на дневните активности на болницата. Админиаративниот асиаент е одговорен за организација и координација на состаноци, врши подготовка на деловна кореспонденција (обработка на текст, табеларни пресметки, компјутерски презентации, преводи), одговорен е за комуникација, организација на патувања, принање и подредување испораки, прима повици и управува со датотеки.
ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ И ПОЗНАВАЊА
Завршено соодветно високо образование Одлично познавање англиски јазик (говорење, читање, пишување) Одлично познавање турски јазик (говорење, читање, пишување)
Одлични комуникациски вештини
Способноа за организација и координирање
Познавање на работа со компјутери
Флексибилност во однос на работно врене Висока работна етика
Огласот е отворен 5 дена.
Апликациите (вклучувајќи и C V со фотографија)треба да бидат доаавени на епошта: hr@acibademsistina.mk или по пошта на: Клиничка болница „Аџибадем Систина" ул. Скупи 5А, 1000 Скопје.