X
 14.04.2024 Живот

Создавањето содржини на социјалните мрежи станува сѐ попривлечно за оние што остануваат без работа

Во свет каде што сигурноста за задржување на работното место е неизвесна, патот на Американката Грејс Ксу (26) од традиционално вработување до создавање содржина на социјалните мрежи го одразува растечкиот тренд кај лицата што бараат нови начини на заработка, независност и задоволство во животот.

Транзицијата на Ксу започнала со објава до нејзините 300.000 следбеници на „Тик-ток“ каде што го споделила својот претстоен отказ заедно со нејзините аспирации да се впушти во создавање содржина исклучиво на социјалната мрежа. Нејзината одлука го одразува поширокото чувство кај оние што се разочарани од недостигот на стабилност на традиционалниот пазар на трудот.

„Универзумот го кажа своето“, вели Ксу, признавајќи ја промената во нејзиниот живот и свртувањето кон нејзината нова кариера.

Во што е привлечноста?


И покрај севкупната отпорност на пазарот на трудот, значајни сектори забележаа минимален раст, предизвикувајќи многу невработени луѓе да бараат алтернативни средства за приход. Сара Дамаске, експерт за работа и работни односи, забележува промена во начинот на размислување кај вработените, кои повеќе не очекуваат трајна сигурност во традиционалното вработување.

Привлечноста на создавањето содржина лежи во нејзиниот потенцијал за профитабилни приноси. Со глобалното создавање содржина во вредност од 250 милијарди долари, платформите како „Јутјуб“ и „Тик-ток“ нудат значителни можности за заработка за креаторите.

- Многу луѓе се свртуваат кон создавање содржина со полно работно време само откако ќе го видат резултатот - вели Брук Ерин Дафи, професорка по комуникации на Универзитетот „Корнел“, истакнувајќи ја привлечноста на таквото самовработување како остварлива кариера.

Нова процена на работната динамика

Пандемијата создаде повторна процена на работната динамика, заедно со зголемување на претприемачките напори. Речиси 440.000 луѓе се пријавиле да започнат сопствен бизнис само во февруари, што ја одразува желбата за автономија и флексибилност во работните аранжмани. За Ксу, пандемијата била катализаторот за самооткривање, што ја навело да го прифати создавањето содржина на социјалните медиуми како работа со полно работно време. Нејзиното искуство го нагласува трансформативниот потенцијал на непредвидливите ситуации, водејќи ги поединците кон неконвенционални кариерни патеки.

Исто така, постои голема меѓусебна поддршка во заедницата за создавање содржини на социјалните медиуми, каде што менторството и соработката ја олеснуваат таквата транзиција во кариерата.

Додека привлечноста на стабилното вработување останува, поединци како Синтија Хуанг Ванг ги одмеруваат придобивките од традиционалните улоги наспроти креативната слобода што платформите за социјално вмрежување им ја нудат на креативците. Како што се подобрува пазарот на труд, Ванг признава дека ја гледа привлечноста во враќањето на стабилните приходи од традиционалното вработување, но не во целосен обем.

Рефлексијата на Ванг ја нагласува еволутивната природа на работните преференции, каде што поединците бараат улоги усогласени со личните страсти и животните преференции.

- Секојдневно враќање во канцеларија не доаѓа предвид за мене. Мислам дека можеби на најмногу два или три дена, бидејќи сепак сакам да можам да креирам содржина. Мислам дека одењето во канцеларија секој ден би влијаело на тоа - заклучила Ванг.

Извор:zimo.dnevnik.hr

Фото: Freepik

Подготвил: Маја Пероска

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Живот