Вијадуктот Колн Вали, долг 3,4 километри, дизајниран од меѓународното студио „Гримшо архитектс“, е завршен неодамна на југот на Англија, што го прави најдолгиот железнички мост во Велика Британија.
Меѓу долината Колн во близина на селото Денхам, структурата ја презеде титулата најдолг железнички мост во Обединетото Кралство од мостот Теј помеѓу Фајф и Данди во Шкотска, кој го држеше рекордот од 1887 година.
Откако ќе се отвори, вијадуктот ќе транспортира брзи возови на контроверзната мрежа „ХС2“, кои ќе се движат со брзина од 321 километар на час, преминувајќи патишта и водни површини северозападно од Лондон.
Освен својата монументална должина, вијадуктот е инженерски потфат со голем број специфични технички решенија. Мостот се состои од 57 распони, при што главните распони достигнуваат до 80 метри, а пругата е подигната на висина од околу 10 метри над земјата. Ширината е 14,3 метри, а вкупната тежина на структурата надминува 116.000 тони.
Конструкцијата била поделена на четири модуларни дела, со растојание од околу 900 метри, со цел да се компензираат температурните движења и да се растоварат столбовите. Темелите што стојат во водата се особено зајакнати поради хидрауличниот притисок и ерозијата. Препознатлив елемент на визуелниот идентитет на мостот се V-столбовите, кои, покрај нивната естетска улога, придонесуваат и за статичката ефикасност.
По завршувањето на бетонската надградба, биле поставени транспарентни бариери против бучава високи околу четири метри, хидроизолација и систем за одводнување, со што објектот бил подготвен за поставување пруги и инсталации. Оваа комбинација од префабрикација, модуларност и софистициран статички концепт го прави вијадуктот Колн Вали еден од најмодерните железнички мостови на денешницата.