За време на лет со авион делиме мал затворен простор со десетици, понекогаш стотици други патници, што само по себе може да биде предизвик. Во таква средина однесувањето на другите лесно може да стане извор на фрустрација. Без разлика дали станува збор за гласен разговор, зафаќање премногу простор, невнимателно ракување со багаж или непочитување на редот, некои однесувања од другите патници можат сериозно да ја нарушат удобноста на вашето патување.
Анкета спроведена меѓу две илјади патници покажала дека главните извори на фрустрација се користењето уреди без слушалки, прегласното зборување и предолгото складирање на багажот во горните кутии. Децата што удираат во задниот дел од седиштето исто така се нашле на листата бидејќи тоа ги нервира 36 проценти од патниците. Седењето покрај зборлест странец, чекањето во ред за тоалет и патниците кои ги окупираат двата потпирачи за раце, исто така, се на листата со 20. најфрустрирачки ситуации за време на лет.
Истражувањето е нарачано од провајдерот на патничко осигурување „Стајшур“.
- Доведувањето толку многу различни луѓе во ист затворен простор подолг временски период може да биде доста интензивно искуство, понекогаш дозволувајќи дури и најмалите иритации да излезат на површина. Плачењето на децата, спуштените потпирачи за седишта и бучните сопатници се вообичаени појави за време на патувањето. Сепак, пијаните и неуредните патници се исто така непожелни, не само меѓу другите патници, туку и од страна на кабинскиот персонал - изјавил портпарол на компанијата.

Анкетата покажала дека 14 проценти од патниците биле вознемирени кога другите станувале да го земат својот багаж од багажните кутии над главата, иако летот официјално сè уште не бил завршен. Сепак, 15 проценти од испитаниците признале дека и самите понекогаш се впуштаат во некои од овие иритирачки однесувања, а доминацијата над потпирачот за раце е клучна за дури 54 проценти од испитаниците. Од оние што се вознемирени од разни однесувања за време на летовите, 47 проценти често се чувствуваат фрустрирани од вакви ситуации, а 8 проценти тврдат дека се чувствуваат вака секојпат кога ќе се качат на авион.
Според податоците на „Уанпул“, 44 проценти од патниците го изразуваат своето незадоволство со воздишка или мрморење, додека 19 проценти од нив завршуваат во жестока расправија. Различни пристапи се појавуваат и кога станува збор за првите интеракции со сопатниците, при што 37 проценти од испитаниците признале дека го поздравиле лицето до нив и дека биле подготвени да разговараат доколку другата страна сака.
Но, 32 проценти подоцна се покајале за таа одлука кога сфатиле дека нивниот сосед ќе зборува во текот на целиот лет. Од друга страна, 17 проценти од испитаниците целосно избегнуваат каква било интеракција или разговор за време на летот, додека дури една четвртина од анкетираните се преправаат дека спијат за да избегнат разговор. Исто така, било откриено дека 76 проценти од патниците би поддржале воведување на посебен дел во авионот наменет за родители со деца, додека 18 проценти од нив сметаат дека детето кое плаче е пофрустрирачко од возрасен патник што немирно се однесува.
Сепак, 37 проценти веруваат дека бучен возрасен патник многу повеќе иритира, додека 88 проценти од испитаниците веруваат дека постои врска помеѓу дестинацијата на летот и однесувањето на патниците. Исто така, 44 проценти сметаат дека ограничувањата за консумирање алкохол на летовите би биле добра идеја.

Листата вклучува и поместување од седиштето за да стане друг патник, седење до разговорлив непознат човек, деца што трчаат меѓу седиштата, чекање во ред за тоалет, луѓе што постојано стануваат за да стават или да извадат нешто од чантата во багажникот над главата, патници што постојано кашлаат, лице до вас кое заспива за да не можете да излезете во тоалет, патници што ги заземаат двата потпирачи за раце, храна со слаб квалитет за време на летот, луѓе што седат на погрешни седишта за време на качувањето и патници што 'рчат.
Извор:
vecernji.hr
Фото: Freepik