X
 07.08.2025 Живот

Англиската Премиер лига договори соработка со големи ИТ-компании за користење ВИ

Англиската Премиер лига е најпопуларната фудбалска лига во светот, а нејзината популарност и гледаност значително се зголемија во последните години. Ја следат, во поголема или помала мера, дури 1,8 милијарди луѓе низ целиот свет, а овој број се зголеми за една третина во последните пет години. Премиер лигата го доживеа овој раст претежно во странство, па затоа денес заработува повеќе од продажба на своите права во странство отколку на домашниот пазар.

Лидерите на лигата постојано размислуваат како дополнително да ја зголемат својата популарност и како да ги ангажираат големиот број луѓе да плаќаат претплата или да трошат повеќе на клупски производи како што се дресови, знамиња, шалови, торби, маички и слично.

Еден начин е преку таканаречените „фантази-лиги“, а Премиер лигата има своја официјална „Фантази Премиер лига“ (ФПЛ), која минатата година имаше 11 милиони корисници, додека неодамна се регистрираа милион нови корисници. Во рамките на ФПЛ создавате свој тим, кој е исполнет со играчи според одредени правила (секако, не секој може да ги избере најсилните и најдобрите играчи, бидејќи постојат различни ограничувања) и, врз основа на различни параметри, се освојуваат поени.


Вештачка интелигенција во фантази-лигите

Учеството во овие лиги може да биде исклучително забавно и предизвикувачко, а почнувајќи од оваа година, благодарение на соработката со технолошките компании, ФПЛ носи и некои интересни новини базирани на вештачка интелигенција. Причината за свртување кон нови технолошки решенија е тоа што Премиер лигата се обидува да привлече нови меѓународни фанови со цел да ја подобри перцепцијата за својот бренд надвор од границите на Велика Британија. Според некои предвидувања, се очекува приходите од Премиер лигата да се зголемат за речиси 30 проценти во следните 3 години, а Тајланд и нордиските земји се споменуваат како главни пазари.

Лигата неодамна потпиша договор со „Мајкрософт“ и „Адоб“ за користење разни алатки за вештачка интелигенција кои, меѓу другото, ќе ѝ помогнат да пронајде архивски снимки, да пристапи до податоци во реално време, да креира сопствена содржина што може да ја сподели на социјалните мрежи и слично. Исто така, „Копилот“ на „Мајкрософт“ ќе им биде достапен на корисниците на „фантази“, кој ќе може да им помогне да изберат тим и да ги советува менаџерите на „фантази“, а „Фајрфлај“ на „Адоб“ ќе им овозможи лесно и брзо да ги дизајнираат своите значки и дресови.

Извор: zimo.dnevnik.hr

Фото: Freepik

Подготвил: Маја Пероска

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Живот