02.03.2020 Наука

Студентка открила 17 планети, а една има потенцијал за живот

Преку анализа на податоци собрани со вселенскиот телескоп „Кеплер“ на НАСА, Мишел Кунимото, докторанд по астрономија при Универзитетот во Британска Колумбија, открила докази за импресивни 17 нови егзопланети - вклучувајќи и свет со прилично иста големина како Земјата најден во „зоната погодна за живеење“, регион околу ѕвезда каде што можеби постои течна вода.

- Оваа планета е оддалечена околу илјада светлосни години, па нема наскоро да стигнеме таму. Но, ова е возбудлив пронајдок бидејќи досега има само 15 мали потврдени планети во зоната погодна за живеење во податоците од „Кеплер“ - истакна Кунимото.

За да ги најде планетите, таа користела „метод на транзит“, еден од најкористените методи за ловење планети.

- Секогаш кога планета ќе помине пред ѕвезда, таа блокира дел од светлината на таа ѕвезда и предизвикува привремено намалување на светлината на ѕвездата. Преку наоѓање на овие транзити можете да почнете да ги составувате информациите за планетата, како нејзината големина и колку време е потребно да орбитира - објаснува таа.

Планетата слична на Земјата е околу 1,5 пат поголема од нашата планета и има орбита поголема од онаа на Меркур. Но, добива само околу третина од светлината што Земјата ја добива од Сонцето.

Кунимото и нејзиниот супервизор Џејми Метјус се возбудени и сакаат да откријат уште планети во зоната погодна за живеење.

Извор: Futurism