Ал Капоне бил еден од најмоќните и најозлогласени криминалци во Америка во 20-тите и 30-тите години на минатиот век. Тој ги контролирал шверцот и продажбата на алкохол за време на прохибицијата, коцкањето, проституцијата и други нелегални бизниси во Чикаго и во други градови.
Познат бил и по својата бруталност и насилство, особено по масакрот на Денот на вљубените во 1929 година, кога наредил убиство на седум члена на ривалската банда.
Сепак, малку е познато дека Алфонс Капоне имал и некои позитивни влијанија врз општеството, макар и ненамерно.
За време на Големата депресија, Ал Капоне стекнал репутација на Робин Худ во Чикаго. Тој ја отворил првата народна кујна, нудејќи три оброци дневно за сиромашните луѓе и нивните семејства. Овие кујни станале толку популарни што постојано отварал нови.
Тој не застанал само на донирањето пари. Еден начин на кој им помогнал на луѓето било воведувањето датум на истекувањето на рокот на млекото.
Имено, негов братучед бил голем љубител на млеко и го пиел секојдневно. Но, еднаш испил расипано млеко и добил тешко труење. Тоа го натерало Ал Капоне да се запраша како може да се знае дали млекото е свежо или не.
Тогаш ја добил идејата на пакувањата да стои датум на производство и рок на траење, за потрошувачите да бидат сигурни во квалитетот на млекото.
Ал Капоне имал доволно пари и влијание за да ја реализира својата идеја. Купил или поткупил неколку млекарници во Чикаго и ги натерал да почнат да ги означуваат своите производи со датум на истекување. Исто така, платил и рекламна кампања со која го промовирал своето млеко како најдобро и најсигурно на пазарот.
Неговата иницијатива им го привлекла вниманието на јавноста и медиумите, кои дале поддршка за предлогот. Наскоро и другите млекарници и производители на храна почнале да ставаат датуми на истекување на рокот на пакувањата за да ја задоволат побарувачката на потрошувачите и да ја избегнат конкуренцијата.
Фото: Wikipedia/Mug Shot Miami 1930