Од одамна, Илон Маск, извршен директор на „Tesla“, се труди да ја спаси природната средина и на луѓето да им овозможи електрични возила кои ќе можат да ги си дозволат. Се чини дека ова време пристигна.
![1](/images/news/2016/04/20160405-avtomobilot-koj-ja-menuva-avtoindustrijata-1.jpg)
Еволуцијата на „Tesla“
Најпрво се појави „Tesla Roadster“ чија цена беше висока, а се произведуваше во само 500 примероци годишно, но на светот му покажа дека и електричниот автомобил може да биде атрактивен. Наследник на „Roadster“ е величенствениот „Model S“, со висока, но сепак прифатлива цена.
После „Model S“ следуваше „Model X“. Парите заработени од продажбата на „Model S“ и „Model X“ беа насочени кон производство на „Model 3“ - првиот електричен автомобил наменет за масовниот пазар благодарение на неговата прифатлива цена.
![2](/images/news/2016/04/20160405-avtomobilot-koj-ja-menuva-avtoindustrijata-2.jpg)
Кои се карактеристиките на возилото?
Се знае основната цена која изнесува 35.000 долари. Со една полна батерија можат да се возат 350 километри, а сопствениците ќе ја добијат кон крајот на годината. За помалку од 6 секунди достигнува брзина од 96 километри на час. Маск во презентацијата истакнува дека „Model 3“ е сигурен автомобил и дека освоил 5 ѕвездички во секоја сигурносна категорија.
![3](/images/news/2016/04/20160405-avtomobilot-koj-ja-menuva-avtoindustrijata-3.jpg)
Во автомобилот собира 5 луѓе без никакви проблеми. Со оглед на тоа што „Tesla“ автомобилите немаат стандардни мотори, возачот и совозачот се малку понапред па оние кои седат на задните седишта имаат малку повеќе простор.
Дизајнот
![tesla](/images/news/2016/04/20160405-avtomobilot-koj-ja-menuva-avtoindustrijata-m.jpg)
Дизајнот на новиот модел е фантастичен, а и ја заштитува природната средина. Порачани се веќе 130.000 модели од овој вид на автомобил, а се чини дека бројката и понатаму ќе расте. „Tesla“ го менува и начинот на продажба на автомобилите. Знаеме дека се создаваат редици за купување на iPhone и влезници за кино, но сега овој модел на купување се пренесува и во автомобилската индустрија.
Конкуренција
Единствена можна конкуренција за овој модел е „Chevrolet Bolt“. И двата автомобили достигнуваат 350 километри. „Tesla“ е во предност бидејќи има „Supercharger“ мрежа за полнење, а сите знаеме дека брзината на полнење на било кој уред е најважната карактеристика за употребливоста.