X
 16.11.2015 Образование

Што да очекуваме од онлајн образованието во 2025 година?

onlajn

 

„Мислам дека постои светски пазар за можеби пет компјутери“ - Томас Ватсон, претседател на IBM, 1943


„Компјутерите во иднина можеби ќе тежат повеќе од 1.5 тони“ - Popular Mechanics, 1949 година

„Не постои шанса дека iPhone-от ќе добие значаен удел во пазарот“ - Стив Балмер, извршен директор на Microsoft, 2007 година

Изјавите погоре се одлични примери за лошо предвидување кое во некои случаи, меѓутоа тоа е она што луѓето го прават - предвидуваат за иднината.

Но, доколку зборуваме за очигледното, иднината ќе донесе повеќе уреди и поевтин пропусен опсег. Ова е прилично очекувано, со оглед на експлоатацијата како еден од најјасните трендови во технолошката револуција - конзистентен раст. Ова значи дека интернетот и уредите кои овозможуваат пристап до него ќе бидат поскапи, поевтини и подостапни.

Тука започнуваат шпекулациите. Некои од овие предвидувања се позитивни, а некои позастрашувачки.

Бариерата за создавање и објавување на образовни содржини ќе биде исклучително пониска. Ова значи неверојатен износ на содржината ќе биде создадена и објавена, а поголемиот дел ќе биде медиокритет. Ова ќе доведе до „експерти за создавање на тестови“, кои ќе ги избираат најдобрите видеа, статии и блогерски постови.

Оваа експлозија во создавање на содржината исто така ќе значи дека голем дел од неа никогаш нема да биде откриена. Така на пример, пребарувањето на YouTube за тоа „How to multiply“, нема да даде многу резултати, со оглед на неговиот квалитет.

Вестите за образовна технологија ќе продолжат да покриваат возбудливи нови пронајдоци за кои ќе се тврди дека го револуционизираат начинот на кој учиме, проследени со извештаи кои ќе го документираат неуспехот на голем дел од овие технологија.

Онлајн учениците ќе имаат можност полесно да се поврза со вистинските ментори во реално време. Компаниите како InstaEdu и Udacity веќе нудат вакви работи. Верзијата на неуспешните Helpouts на Google, која ги донесе експертите и студентите заедно, на крајот ќе биде успешна.

Како што онлајн образованието ќе стане универзално, учениците се` повеќе ќе бараат лични инструкции. Затоа, менторството ќе стане уште поскапо. Човечката интеракција ќе стане уште посилен симбол на статус, достапен само на една подгрупа на населението. Тоа докажува колку лидерите од Силиконската долина настојуваат своите деца да ги испраќаат во училишта без компјутери.

Тестовите ќе го изгубат своето значење со текот на времето. Американските компании ќе започнат со следење на технолошките лидери како Google и ќе престанат да бараат резултати од тестови во нивните апликации.

Машинското учење ќе им овозможи на системите да го научат и да го „сфаќаат“ човечкиот влез. Како на пример Фејсбук и автоматското тагнување на пријателите на фотографиите, така вашиот телефон ќе идентификува песни кои се свират на радио.

Човечката интеракција ќе биде тивко заменета во многу производи со убедливи ботови. Овие ботови нема да бидат важни во скоро време, меѓутоа ќе овозможат емотивно задоволувачка интеракција за корисниците. 
Подготвил: Тамара Гроздановски

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Образование